О Торговом Доме «Кемпинг 2000»
Торговый Дом «Кемпинг 2000» - одна из старейших компаниий, работающих на outdoor-рынке России и стран СНГ.
Наш опыт работы на рынке товаров для комфортного отдыха – с 1997 г.
Мы представляем на рынке России лучшие или одни из лучших в мире товаров в своей категории. Суммарный возраст брендов, поставляемых нами – более 1000 лет.
Профессиональная команда. Каждый сотрудник, его личные и деловые качества - самый ценный капитал торгового дома «Кемпинг 2000», общее число сотрудников - 60, из них с высшим образованием - 45, с двумя высшими образованиями – 6, со степенью MBA – 4.
Наша стратегия
- Синергия - взаимодополняющий портфель брендов
- Покрытие – система региональных представителей ТД «Кемпинг2000» позволяет обеспечить оптимальное распределение товаров по всей территории России
- Продвижение – ТД «Кемпинг2000» единственная компания в России, работающая на рынке Outdoor, которая обеспечивает всестороннюю рекламную и маркетинговую поддержку поставляемых брендов: СМИ, ТВ, выставки, POSm, обучение продавцов, выкладки, семинары, вебинары, интернет, уличная реклама, реклама в метро, поездах, маршрутках
- Результаты - соответствие ожиданиям партнеров
География поставок
Мы поставляем наши товары по всей территории России:
Рынки, на которых работает ТД «Кемпинг2000»
Что мы предлагаем партнерам
- Анализ рыночной ситуации/возможностей по брендам;
- Разработка Продуктово-Маркетинговой Стратегии и комплекса маркетинг-микс;
- Организация маркетинговых мероприятий и выставок для успешного входа на рынок;
- Постановка товаров на полки, выкладка, обучение персонала; Обеспечение маркетингового и рекламного сопровождения; Наличие живого склада;
- Транспортное обслуживание.
- Качественный конечный результат, соответствующий ожиданиям партнеров
About the Trading House “Camping 2000”
The Trading House “Camping 2000” is one of the oldest Companies working at the outdoor market of Russia and NIS countries.
We have been an experienced Company at the market of comfortable rest since 1997.
We represent the best or ones of the best goods in the world in the category at the Russian market.
The total age of the brands that we deliver is more than 1000 years.
We are a professional team. Every employee, his-her personal and professional qualities are the most valuable capital of the Trading House “Camping 2000”.
The total number of employees is 60; the number of employees with high education degrees is 45; with dual high education degrees is 6; with an MBA is 4; the number of employees who are currently completing the graduate work is 4.
Our strategy
- Synergy – mutually completing brand-portfolio.
- Covering – the system of regional representatives of TH “Camping 2000" ensures optimal distribution of goods throughout the territory of Russia, with a partner network of over 4,800 stores in all Russian cities with a population of at least 100 000 people.
- Promotion - TH “Camping 2000" is the only company in Russia, working at outdoor market, providing a comprehensive advertising and marketing support for delivered brands: media, TV, exhibitions, POS, sales trainings, seminars, webinars, Internet, outdoor advertising, advertising in the underground and on other public transport.
- Results – meeting investors and partners’ expectations
Coverage
Our clients’ base includes more than 1000 companies from over 150 towns of Russia:
Moscow, St. Petersburg, Nizhniy Novgorod, Samara, Volgograd, Kazan, Yekaterinburg, Chelyabinsk, Krasnoyarsk, Novosibirsk, Irkutsk, Barnaul, Vladivostok, Khabarovsk, Petropavlovsk-Kamchatsky, Yakutsk, Murmansk, Arkhangelsk, Krasnodar, Sochi, Rostov-on-don , Stavropol and etc.
Present markets of “Camping 2000”
What do we offer to our suppliers?
- Analyzing market situations / brand opportunities.
- Developing the product-marketing strategy and the marketing-mix complex.
- Organizing marketing actions and exhibitions to enter the market successfully.
- Placing products on the shelves throughout Russia during one season (it is possible to organize testing sales according to a focus-group).
- Marketing and advertising covering.
- Providing warehouse logistics (including a safety storing). - Providing transport service, delivering door-to-door.
- Providing coordinated reporting.
- Providing qualitative end result, meeting the investor and partners’ expectations.